_peritozu merhaba benim bir tüp bebek bir de kimyasal vardı. Bulunduğum şehirde şehir hastanesinde tesadüfen “tıbbi genetik” birimini gördüm. Gittik test verdik eşimle, pıhtılaşma, kromozom vs her şeye bakıldı. Bir ayda da çıktı. Tıbbi genetik olarak arayın MHRS den. Randevu alıyosanız gidin yapıyorlar. Artık çok yaygın sayılır.