Asasasas Aslında saçma herkese yapılmaması 😄
Ben genetik laboratuvarında falan da bir sürü test yaptırdım o dönem hem de ilk düşüğümdü özeldeki doktor yazdıkça yazdı tahlilleri orada yaptırmam için. Bende güvenemeyip üniversitede yaptırdım 😬 Test kitleri yurtdışından alındığı için tedarik konusunda sıkıntı çekiyorlarmış ve o sebeple çok yapılmıyor dediler. Sonucu 90-120 gün aralığında ancak çıkıyormuş. Çevre illerin yönlendirmesi, yapan çok yer olmaması gibi sebeplerden dolayı demişlerdi bana ama ne kadar doğrudur tabi bilmiyorum 🤷🏻♀️