Cnnoztrn canım klima bende yok bebekli evde çalıştırılmasını da doğru bulmuyorum ama sıcak soğuktan olduğunu zannetmiyorum ben baya araştırdım birçok sebebi var ama böyle bişey yazmıyordu ve her bebekte olan bişey pek korkulacak bişey değil zamanla geçecek inşallah ben doktora götürdüm tekrar götürmeyi düşünüyorum sende istersen bir götür bir de serum fizyolojik kullanıyor musun