Kızlar bir aylık bebeğimde hırıltı var hastaneye götürdük doktor muayene etti bir sorun yok dedi fizyolojik Su kullanın geçer dedi 3 gündür kullanıyoruz ama geçmedi emerken özellikle çok hırıltı geliyor ve zorlanıyor bazen öyle yatarken falan da hırıltı oluyor nasıl geçecek bu illet bilenler yaşayanlar lütfen yazsın