Minik1Civciv kesinlikle oguz beye öneririm canım cok iyidir cok severim ben 27 haftalık dogum yaptım bebegim 3 ay küvezde kaldı kaybettik sonra kızımı önce Allah sonra oguz bey sayesinde 35+1 de dogurdum simdi 28 haftalık hamileyim 35 i gecelim die bekliyoruz cuma randevumu bilge de oldum ücretsiz muaneye Asya gel dedi bana cok anlasyıslı Allah razı olsun bende gazi mahallesi zübeyde hanım tarafındayım