Annekusumm 17+1deyiz dün gördüm oğlumu 🤗 4.gebelik 14.haftadan beri hareketlerini de hissediyorum 17 agustos randevum var ayrintili tarama icin 😍
QUEEN088 Annekusumm tebrikler 4 çoçuk Annesi olmak zor olsa gerek😄inşeAllah hepimiz ayrintilisi ağustosda güzel haberler duyalım🥰🌸
Annekusumm QUEEN088 evet zor tabi 3.ye bile yeni yeni alisiyoduk 8 aylik henüz 😍 4.surpriz olduu Rabbim veriyo kolayliqini cok şükür bide genc anneyim 40 yasima geldiqimde boyumca cocuklarim olacak inşallah 🤗🤗
eeozen97 20+3uz bizde 18 haftallikken gittim 224 gr di 10 agustos da detaylimiz var cinsiyetini göstermedi insallah detaylıda gösterir.😊😊😊
QUEEN088 eeozen97 İnşeAllah gösterir.Bende cinsiyyet söyledi ama yine detaylıyı bekliyorum daha emin olmak içib😊
Edau9 QUEEN088 en son 17+4 gittim 202 gramdı minnağım şuan 19+0 olduk sürekli görmek istiyorum özlüyorum yaaaaa eşime diyorum eve ultroson cihazı alsak nolur kiiii😁😁😁🙈🙈🙈🙈
QUEEN088 Edau9 Ya aslında)ben ultrasondada göremiyorum😥bazı şeylerden dolayı kocamla başka yere taşındım)devlet de ultrasonda geçmiş cihaz😅gibi)bakamıyorum.O yüzden detaylıyı bekliyorum)Eşimde çok istiyor görmek inşeAllah🤲🏻
Elif71 QUEEN088 bizde 20+2 olduk bebişimle en son 2 ay önce gitmiştim herşey normaldi şimdi inşallah salı günü gidip görücem o zaman öğrenirim kilosunu da artık 😊
eeozen97 QUEEN088 bizdede kız gibi diye sekretere citlattir gibi oldu ama en doğru sonucu detaylida öğrenirsin dedi
zilhan benim de ilk gebeliğim 20 haftalık gebeyim 🫠Oğlum olacak ben 17+6’da doğum günümde öğrendim cinsiyetini 🫠🫠❤️ 19 haftadan beri kasıklarıma vuruyor hissediyorum net olarak , kilosunu boyunu bilmiyorum daha . 19 Ağustos’ta detaylı ultrasona giricem