QUEEN088 şuan 18+1 im . En son 16+3 te gördük bebeşimizi ama kilosunu söylemesi doktor. 19 ağustosta detaylı ultrason var onu bekliyorum merakla çünkü cinsiyetini de göstermedi benim bebiş. Hareketlerini daha hissetmedim , ilk gebeliğim ama heyecanla bekliyorum 😍 tek sıkıntım sıcaktan bulanıyorum, eriyorum bian önce havalar biraz serinleme diye bekliyorum 🙄