gezenbirannee sacmalamakizim Ben ilk doğumu özelde sezaryen oldum.41 hafta oldu gelmedi suyum da azalmıştı.Şimdi mecbur sezaryen.Ama dediğin gibi şeker,tansiyon, kalp ile ilgili bi sorun olduğundan sanırım mecburi oluyor.Ben de tam bilmiyorum açıkçası
cerenida Meryemakalin25 vallahi kuzum hiç anlattıkları gibi değil korkulacak hiç bişe yok inan ki evet kalkmak biraz zor ama biraz zaten sürekli ilaç VS veriyorlar beni en çok yoran bebişi hemen istediğim gibi sevememem oldu hani insan Bi kucaklamak koklamak istiyor ve merak ettiğin bişeyler varsa yanıtlayabilirim
Meryemakalin25 cerenida çok teşekkür ederim ilk kalkıştan biraz korkuyorum inşallah hemen kalkabilirim sezeryan sonrası bunu kesin tüket yap dediğiniz bir şey var mı gaz sancısı falan olmamak için tabi sizin doğumunuz da daha çok yeni olmuş ama 😇Allah bir ömür evladınız ve eşinizle mutlu etsin hayırlı olsun bebeğiniz ❤️
cerenida Meryemakalin25 vallahi kuzum bol su ve kayısı suyu içtim şükür Bi sorun olmadı sende yanına kayısı suyu al