Dedimolabilir gezenbirannee ben istedigim tarihi doktoruma soyledim 39+5 de sezaryanla dogurdum ilk bebegimi.
gezenbirannee Brckose61 37 çok erken değil mi ki ya Oelrlrkmemdmd Ben de 39.haftayı görmek isterim işin aslı
Dedimolabilir gezenbirannee yok canim niye erken alinsin . Normalde haftayi 40 hafta hesapliyorlarmis o yuzden zamaninda aliyorlar ama ben doktoruma rica ettim bekleyelim diye gununu soyledim randevu aldim dogrudum sende rica et canim sorun olacagini sanmiyorum .
Asilbeyveannesi gezenbirannee amin inşallah kuzum benim hepimiz yavrularımızı sağ salim kucağımıza alalım
cerenida Meryemakalin25 vallahi kuzum hiç anlattıkları gibi değil korkulacak hiç bişe yok inan ki evet kalkmak biraz zor ama biraz zaten sürekli ilaç VS veriyorlar beni en çok yoran bebişi hemen istediğim gibi sevememem oldu hani insan Bi kucaklamak koklamak istiyor ve merak ettiğin bişeyler varsa yanıtlayabilirim
sacmalamakizim gezenbirannee Merak ettiğim bir şey var devlette zorunlu sezaryen neden olur peki mesela ilk sezaryenle araları azsa doğum yaparlar mı yani sebebi ne olabilir ben devlette sezaryen oldum ama son anda oldu normal bekleniyordu olmadım tansiyon şekerden v.s’de olunabiliyor mu?
gezenbirannee sacmalamakizim Ben ilk doğumu özelde sezaryen oldum.41 hafta oldu gelmedi suyum da azalmıştı.Şimdi mecbur sezaryen.Ama dediğin gibi şeker,tansiyon, kalp ile ilgili bi sorun olduğundan sanırım mecburi oluyor.Ben de tam bilmiyorum açıkçası