Deletedmom_10 evet ben hastaneye gittiğimde 6 cm açıklığım vardı. Akşam saat 5 te kahverengi akıntı gördüm nişan olduğunu anladım ama sancım çok azdı bende ılık bi duşa girdim o günde temizlik yapmıştım. Doğum yapmadan 1 hafta öncede bir gün dışarıda inanılmaz çok yürüdüm. Bayramda biraz zorladım kendimi yürüyüş falan yaptım. Sakınmadım yani. 5 te kahve leke görmüştüm o günün gecesi saat 12 gibi sancım arttı tuvalete gittim kan geldi az. Sonra bekledim sancım geçecek mi diye geçmedi acile gittim 6 cm di açıklık. Ekstra bi şey yapmadım egzersiz merdiven inip çıkma gibi aktiviteler denemedim. Orda sancı çekerden açıklık 7-8 cm oldu. Yani bu çatı ile alakalı benim çatım normal doğuma uyumlu olduğu için sanırım açıklık kolay oldu. Ama işte sezeryan oldum. Ben sadece hamileliğim boyunca mahrem bi konu okuyanlardan özür dilerim ama ilişkiyi yasak etmedik kendimize oda açıklık konusunda yardımcı oluyor. Son haftalara kadar diyebilirim haftada 1-2 kez kadar. Sizde bunu deneyebilirsiniz açıklık konusunda yardımcı oluyor başka da bi şey yapmadım