annecik12 canım şöyle diyim benimde annem yoktu yanımda şansıma eşim evdeydi işten gelmişti. Kahve leke gelince bekledim belki nişan değildir diye zaten o lekeyle beraber sancım falan olmadı. Bende ılık duş aldım yemek yedik vs derken gece kan gelmesinden sonra sancılarım oldu. 39+5 teydim sezeryan doğuma alındım. Hastaneye gittiğimde 6 cm açıklıgım vardı ben sancıyı evde çekmişim sanırım. Hastanede de bi haylı sancı çektim normal doğum diye beklettiler beni 8 cm açıklıkla acil sezeryana alındım. Panik yapma ama annen gelene kadar yanında biri olsun. Sancılarını takip et dediğim gibi su kaçağın olmasın onuda takip et zaten suyun gelmesini anlarsın ama genede dikkat et. Ben gittiğimde alttan baktılar 2 dakika sonra suyum patladı