pamuk_anne Aynen, fakülte de olsa eğer prof ilgileniyorsa ve özel bir uygulama var ise ücret ödeniyor.
Ama mesela benim normal fakültede takibim devam ederken, aniden açılmam oldu ve serklaj olmam gerekti.Ameliyatımı prof yaptı.Özel odada kalmak istedim.Sadece özel oda parası ödedik.
Bugün normal poliklinikte muayene oldum,tabi eş giremiyor. 36. Haftada fakültede hocaya gidicem hem renkli foto için hemde dikişime baktırcam, o zaman ücretli olcak.