pamuk_anne evet bende şaşırdım sonrasında SSK ya gidip durum hakkında Bilgi almak istedim. 4 yıl önce hamileliğimde devlet analık hakkı diye birşey çıkarmıştı devlette ücretsiz özellerde de sigortan var gibi ayni ücret üzerinden işlem yapılıyordu bunu belirttik. Şuan o yasa değişti dedi SSK da ki görevli. Yasayı sadece acilden giriş yapan anneler için ücretsiz yaptıklarını söyledi çok saçma dedim ama öyleymiş. Ben şahsen yaşadığım için yazmak istedim. Hatta ikinci kere kontrole gittiğim zaman bana veznede işlem yapan kişi bi ücretli vezneye uğrayın borç gözüküyor dedi. Gittim vezneye geçen gelişinizde ultrasona girmişsiniz 15 tl onun ücreti var dedi makbuz kesip parayı aldı sonrasında vezneden işlem yaptırıp muayene oldum.