Lokum Sarıyer Çayırbaşı Hamidiye etfalde yapılıyor. Detaylı ultrasonda orda yapiyolar. Ben 5-6 aylıkken oraya gitmeye başladım. Orda beklerken doktorun ne kadar ilgilendiğini goruyodum detaylı ultrason olsun diğer testler olsun.Ben doğumumu 2 buçuk ay önce o hastanede yaptım. İnanın özel hastane olsa öyle ilgi alaka göstermezlerdi. Doğum hane tek kışilik ve pırıl pırıl. Odalar iki kişilik tertemiz. Doktorların hemşirelerin ebelerin temizlikcilerin güler yüzlülüğüne hayran kaldım hiç aklımdan çıkmıyor. İyi ki özelde doğum yapmamışim dedim. Bir kere gidin bakın gerçekten özele boş yere para vermeyin. Mükemmel bir hastane çünkü