Lokum Merhaba arkadaşlar İstanbul’da olup ikili testini devlette yaptıran var mı acaba benim hastanem 1400 lira istedi. Ya da bundan daha uyguna Özel hastanede yaptıran var mı..?
Eldgrn Lokum benim gittiğim hastanede 480 devlete yaptircaktim dedikleri tarihte gittim gün almaya neymiş geç kalmışım hani bilmesem dedikleri tarihi neyse de rezil ettiler bildiğin bin pişman oldum geçti artık geç kalmışsın diyorum sizin dediğiniz tarihte geldim dinleyen mi var yaptırmıcam bende zaten istemiyordum tuzu biberi oldu
tcasl Lokum devlette yaptırdım hemde muayeneye gittim hemen ertesi güne randevu verdiler sonuç da beş gün sonra felan çıktı
Melehat45 Lokum başakşehir çam sakura şehir hastanesi de yaptırdım memnun kaldım cinsiyet sorunca söylediler de tavsiye ederim orayı tercih edebilirsiniz
Elif_3434 Lokum İstanbul Cemil Taşçıoğlu şehir hastenesinde yaptırtınm. Devlet olduğu çn Ücretsiz yaptırıyorsun
cimcime3434 Ben doktorumun tavsiyesiyle Çapa’da yaptırdım.Hem de kendiliğinden bana gerekli randevuları verdiler önceden ,haftasına göre (ayrıntılı ultrason,şeker yükleme testi).tavsiye ederim ben de orasını
Lokum cimcime3434 capada normal muayeneler dolu görünüyor. Üniversite hocalarından baksam muayne ücreti dışında yine alırlar mı ikili tarama ücreti acaba? 😔
Lokum Melehat45 sevindim adınıza memnun kaldınız. Ben de şimdi baktım mhrsden randevular dolu görünüyor 😏 gece dörtten sonra bakın diyorlar deneyeceğim? Sizin de bir öneriniz var mı acaba
Lokum Elif_3434 muayeneler dolu görünüyor gece 4ten sonra bakayım? Bir öneriniz var mı randevu alabilmem için,😔😔😔
Elif_3434 Lokum önce o hastene de bir kadın doğum da muayene olmalısın canm . Onlar yönlendirecek sizi perinataloji bölümüne kayıt o şekilde açılıyor . Sonra mhrsden randevu alacaksın
Melehat45 Lokum öğlen tam 16 da randevular açılıyor bide ben riskli gebeyim daha önce bebeğimi orda kaybetmiştim o yüzden elden randevu verdiler ama bugün 16da baktığımda sistemde Haseki ciftlik Hastanesi’ne başakşehir e ve daha bir çok hastaneye randevu vardı inşallah alirsiniz
Dilk1212 Dr.Sadi konuk da yaptım Bakırköy’de cuma gittim Çarşamba ya ikili test günü verdi ama doktor şanslısın dedi normalde 1 ay atıyoruz yer var dedi 13. Haftamda gittim
YeninesilAnne Nur1811 Randevu bulabilirseniz eğer Çayırbaşı Hamidiye Etfale randevu alın orda yaptırın. Yapan kişi zaten profesör ve işini aşırı iyi yapan birisi. Boşyere özele para vermeyin bence
Yasemibrahim Lokum eyüp sultana gitmiştim ben boşa para vermeyim die orasıda yapmıyomus🤦♀️ okmeydanına git dedi oraya bak canım günüm geciyo die ben küçükköy bilge hastanesinde yaptrdm 310 liraydı mayıs ayında
YeninesilAnne Lokum Sarıyer Çayırbaşı Hamidiye etfalde yapılıyor. Detaylı ultrasonda orda yapiyolar. Ben 5-6 aylıkken oraya gitmeye başladım. Orda beklerken doktorun ne kadar ilgilendiğini goruyodum detaylı ultrason olsun diğer testler olsun.Ben doğumumu 2 buçuk ay önce o hastanede yaptım. İnanın özel hastane olsa öyle ilgi alaka göstermezlerdi. Doğum hane tek kışilik ve pırıl pırıl. Odalar iki kişilik tertemiz. Doktorların hemşirelerin ebelerin temizlikcilerin güler yüzlülüğüne hayran kaldım hiç aklımdan çıkmıyor. İyi ki özelde doğum yapmamışim dedim. Bir kere gidin bakın gerçekten özele boş yere para vermeyin. Mükemmel bir hastane çünkü