balkizinbebegii Kızlarrr bugüne kadar ne gibi değişik duygular yaşadınız merak ediyorum. Ben bazen hiç kendimden beklemediğim şeyler hissediyorum ay kendimi tanıyamıyorum sürekli gerginim, etrafımda kimseyi istemiyorum bu ara 😖
girl_boy_annesi balkizinbebegii kızıma hamile iken aşırı mutlu sırıtık falandım Ama bu bebekte çok sert oldum o Güler yüzlü ben gittim kimseye güzel davranamıyurım Bir tek kızımı seviyorum karnımdaki oğlumu seviyorum o kadar 🥺🤷🏻♀️
Kleopatra- balkizinbebegii Çok sinirliyim. Agresif davranıyorum yeterki birşey hakkında kötü hissedeyim. Yada sezgilerim mesela bir konu hakkında hoşuma gitmeyen birşeyler sezersem çekip gidesim geliyor geriliyorum sinirleniyorum. Aşırı duygusal oldum ufak şeyde bile saatlerce ağlayabilirim ama kendimi bastırıyorum. :)
nevzatbaskomser balkizinbebegii Alttan aldığım görmezden geldiğim şeylere kinlenip en baştan sinirleniyorum tahammül edemiyorum. Özellikle eşimin ailesine
4cocukannesi balkizinbebegii normelde hiç ağlayan birisi değilim ama her gece ağlıyorum beni çok duygusal yapti bu hormanlar
balkizinbebegii girl_boy_annesi şuanda ben de nerdeyse herkesten nefret ediyor gibi hissediyorum, etrafımdaki her hareketi yanlış anlama potansiyelim var 🥺 kayınvalidemler 15-20 gündür bende ve gitsinler istiyorum kötü hiçbir şey yapmamalarına rağmen, çok sinirliyim 🙄
Meshra_15 girl_boy_annesi bende çok suratsizim kimseye tahammülüm yok gulesim konusasim gelmiyor kimseyle herşeyden nefret ediyorum herşey gözüme batıyor
girl_boy_annesi balkizinbebegii Hormonlardan kaynaklı demekki canım ama KIZIM da hiç böyle olmadığım için bana çok garip geliyor geçen kızımı parka götürdüm parktaki çocuklar bile gözüme battı her şey sevimsiz geliyor 🙈
Maviyldrm balkizinbebegii Benim doguma 26gun kaldi iki gorumce geldiler doguma kadar gitmicekler dogumdada kaynana gelecek ordanda 15 gun kalir hepsi bunaldim artik sıkıldım depresyona girdim of😠
balkizinbebegii Kleopatra- ben daha 7+4 teyim böyle içim sıkılıyor gezcem gezmek istemiyorum evde yatsam ona da sıkılıyorum 😒
balkizinbebegii nevzatbaskomser şu anda bende tahammül edemiyorum kimseye 😞 inşallah en kısa zamanda geçer bu duygu çok kötü
Sclymc1 nevzatbaskomser bende öyleyim şu aralar herşeyi herkesin dediğini çok takıyorum en çokta eşimin tarafının söyledikleri batıyo
glnr_21 balkizinbebegii bende öyleyim ya hiç bir ley yapmak istemiyorum gitsem gittiğim yerde içim daralıyor eve gelirken yolda eve gitmek istemiyorum akşam olsun istemiyorum içim huzursuz
esra6338 balkizinbebegii 10+1 oldum ben de böyleyim. İnsanları özlüyorum ama sürekli o canımı sıkar bu bana saygı duymuyo şu beni sevmiyo diye herkesten iletişim kurmaktan kaçıyorum. Dışarı çıkmak açık havada yürüyüş fln istiyorum gezmek için de gücüm yok ve sıcaklar da müsade etmiyor. Evdeyim sürekli bu sefer de oyalanmak için film izleyip telefonla oynuyorum bu da kocamı rahatsız ediyor.. ve kocama da aynı şekilde özlüyorum ama sürekli o beni zevmiyor ki adamı zorla kendime yaklaştırmayim gibi bi düşünce acaip öfke patlamaları yaşıyorum..
hacikus balkizinbebegii ah bacım sorma karmakarışık duygu durumları😥olumlu bir şeye niye olumlu olumsuza niye olumsuz diye diye eşimi çıldırtacağım sanırım🙄
gkbyza İlk başlarda alınganlık ve duygusallık çok vardı ama çabuk sinirlenen ben uysallaştım sanki biraz 😅
balkizinbebegii girl_boy_annesi muhtemelen öyledir tabi de inşallah kimsenin kalbini kırmadan atlatırım 🫢
kizannesiyimm Ay evet ben de her şeye ağlar oldum ki normalde ağlamam kolay kolay ve hatta ne kadar güler yüzlü olsam da kestirip atan sert biriyimdir. Eşim de gamsız ve gaddar olduğumu söyler hatta 😂 ama hamilelikte her şeye ağlıyorum ve tahammül sınırlarım en alt seviyede. Birisi biraz ses yapınca bile sinirlenip ağlıyorum 😅 35 olduk hala böyle. Eşimle sürekli şakalaşırız ve dün akşam niye bana şaka yapıyorsun diye ağladım bayağı siz düşünün durumları 😂😂😂
Haticebrck21 balkizinbebegii 5 aylık evliyim ama 50 yıllık gibi çöktüm sinir sitres dert tasa hrrsey var o kadar zormuş ki aynı ev allah düşmanıma vermesin 😭
esra6338 Haticebrck21 ya ne zor dimi binbir umutla aşkla heyecanla evlenip daha tadını çıkaramadan mutlu olamadan cicim ayı dedikleri süreçte bunca zorluk stres kavga gürültü… Ben de benzer şekilde geçirdim çok üzülüyorum kendime. 3. Yılımız bu ve kocam kötü yanlarını törpülemek yerine iyi huylarını terk ediyor her gün daha anlayışsız merhametsiz davranmaya başladı hamile kalali tahammül edemiyorum sesini duymak bile öfkelendiriyor beni artık..
Heyecanli_gebe1 Ben hastanede yattım enfeksiyondan. Geldikten sonra bir sabah eşim sadece yüzüme baktı ve ben ağlamaya başladım kendime de sana da eve de bakamıyorum diye. Çok mu çirkinim ndn öyle baktın deyip ağlamıştım 😂bir de huy değişikliği değil ama yoğurt ve süt yanık gibi kokuyordu. Annem tiksinmissin deyince hamilelikten olduğuna ikna olmuştum 🤦🏼♀️😂
balkizinbebegii suscarparimm 😂🥹 ay bazen bende hep açım bazen canım istemiyor bugün hiç yemek istemedim dün açlıktan beş öğün yedim 🙄
esra6338 suscarparimm 8 hafta ben de böyleydim. Bu hafta artık iştahım kapanmaya başladı ama öfke artarak devam ediyor
Dylann suscarparimm sakin ol şampiyon😂😂 bi an gözümde tazmanya canavarı çigi film karakteri canlandı affet hep aç ve sinirli 😁