Ben de ilk sezeryanda çok rahat girmiştim ama sonrası çok zor geçmişti, ondan 21 ay sonra 2.sezeryana girdim korku ve endişeyle. Aynı şeyleri yaşayacağım diye. Ama hiç ilki gibi olmadı, öyle kolay geçti ki. Şimdi üzerinden 7 yıl geçti, 34 haftalığım, inşallah 2.si gibi olur umudundayım bakalım🤲