b_baby Anneada ben Moskovadayım uzakta olmak gerçekten çok zor ve sağlık sistemini beğenmedim. Birde üstüne savaş çıkacak gibi
Anneada _almirasmom Yok mu canim bi tanidik es dost dil bilen . Keske Almanyada olsaydin yardimci olurdum . Uzulme ama hic kimse yoksa bi tercuman bulup google dan da en yakin kadin dr u arastirabirsin . 🌸
Anneada Gul-mina Nerde yasiyosunuz Almanyada cnm ben Dortmund Yaaa insallah gelir Anneniz bende istek atmayi dusunuyorum insallah doguma yakin ☺️
Gul-mina Anneada bende Nürnbergteyim. Vizesi çıktı inşallah Eylülde burada. Biraz korkuyorum dilde bilmiyorum bakalım hayırlsıı
Anneada Gul-mina dogum ne zaman hayirlisiyla canim kac haftaliksin Sag salim gelsin anacigin torununu sevmeye insallah 🥰
68hume Almanya’da yaşayan arkadaşlar kaç haftaya kadar doktorunuz Alttan kontrol etti? Ben 8 haftamdayım aşktan muayene ediyor ve henüz kalp atışını bile duyamadım
Melismelo 68hume avusturyada yaşıyorum bende 15e kadar etti ama 8 haftalıken gittinizmi kalp atışı olması lazımdı doktorunuz ne dedi belki inşAllah duyarsınız kalbini
Gul-mina 68hume ben 33 haftalık hamileyim her gittiğimde alttan kontrol ediyor. İlk geldiğimde çok şaşırmıştım alıştım artık☺️
Anneada 68hume ben 7+6 iken muayene etti ama kalp atisini dinletmedi iki hafta sonra gel dedi :( cok istedim duymak ama kanamam vardi diye o an unuttum sormayi sadece kalp atisini gorduk
68hume 1 hafta sonra randevum 7 haftalıktan gittim herşey yolunda dedi ama kalbini dinletmedi ilerleyen haftalarda dedi inşallah sonraki kontrolumde duyarım:)