aryadamla Ben de bebek o tarafa toplanıyor diye karnım sertleşiyor sanıyordum 31 haftalık oldum her gün arada bir oluyor bu kasılma mıymış 😳😳
sunset_momy aryadamla meğer ben senle aynı durumu yaşıyormuşum. Kasılma mıymış o ya. Bebek böyle bi yerde toplanıyor sanki nefesim kesiliyor ama sonra geçiyor. Ben bugüne kadar bunu hep bebek toplanması poposunu dayaması felan sandım kasılma böyle mi oluyormuş
aryadamla sunset_momy benim nefesten yana bi sıkıntım olmadı henüz ama öyle bi his ki semsert oluyor hafif sızlıyor, dokunduğumda sanki bebeğin başı ya da poposu ordaymış gibi geliyor 🤣 çok ilginç neler öğrenicez daha acaba 🙈