cansualisa Emedko özele gittim pazartesi al pipisinin resmini de veriyorum yüzde yüz dedi erkek Bugün devlete gittim stajyer doktora denk geldim halbukı alev hanım vardı Prof ama gitmiş izne kıza benzettim ama göremedim dedi göstermiyor dedi aklım karıstı
Melisakeskinn cansualisa aynı durumu ben de yaşadım özelde pipi resmi verdi doktor 13.haftada. 16da devlete gittim stajyer vardı cinsiyeti göstermiyor ama kıza benzettim dedi. 16+4te yine özele gittim erkek cinsiyeti dedi her zaman göstermez dedi sıkıntı yapma
cansualisa girl_boy_annesi gösterdim stajere doktor emin olmuş vermıs dedi birşeyler saçmaladı çok mu önemli dedi gerçekten gerizekalılar beni buluyor snra ultrason resmini gösterdim kemik yapısı erkeğe benziyor evet dedi şaşırdım😀
Aselsmom_ girl_boy_annesi teyzesi doktor erkek dedi tahminine göre 13+3 🥰 şimdi adım adım annelige de attım %80 erkek bebek dedi 💙
girl_boy_annesi cansualisa canım boş ver zaten göremedi o yüzden kıza benzetti 1 haftada pipisi düşcek hali yok ya🥰😘
girl_boy_annesi Aselsmom_ yaaa çok sevindim canım ben erkek demiştim 💃🏼💃🏼💃🏼 Adım adım Annelik sata göre kız demişti dimi
Seyma0323 cansualisa aynisi basima geldi canim o yuzden emin konustum hahaha Ama nolur nolmaz detayliyi bekle orda kesinlesir benim orda kesinlesti
Aselsmom_ girl_boy_annesi evet canım 9 haftalık resmini atmıştım kız demişti son adet tarihini ne zaman ilişki olduğunu sormuştu kız demişti ama şimdi bu resmini atınca %80 erkek dedi 😍
Arzu_uu cansualisa ay net erkek benım bebeğiminde böyle bıraz büyük duruyor organı ama erkek 2 ayrı doktorda baktırdım erkek dedıler senınki de belli basbaya hayırlı olsun ❤️
cansualisa Arzu_uu sağolasın kuzum inş devletteki stajyer kıza benzetiyorum dedi göstermiyor vs dedi saçmaladı bişiler
Arzu_uu cansualisa ya bilgisizliğinden yada bebegınız ayağını açmamışsa öyle demek istemiş olabilir tahmin yürütmek için sen takma kafana çok barız belli organı utrason kağıdında