Nur_3480 asla öyle düşünde canım umudum yok deme. Kendını kötü piskolojiye hıc gırdırde. Tabıkı kolay bişey değil ama Rabbim bızı böyle imtihan ediyor. Herşeyden ders çıkarmamız lazım. Hep iyi olacak düzelecek diye kendını. Bu piskolojıye sok canım. Asla kolay bışey anlatmıyoruz çok zor. Bende çok cektım ama. Sureklı şükür ettim canım benim kızım amelıyat sonrası 1 hafta Hıç ayıkmadı ve. Eşime demışler. Herşeye hazırlıklı olun diye. Eşim bana.hiç demedi. Ben hala bazı şeyleri yeni duyuyorum bılıyormusun İnşallah Rabbim evladını sana bağışlasın. İnana. Bugunlerı hiç görmemışe dönersın ama kötü düşünme bacım