Kizcelerimmmmm aslında açılmam. Vardı. İşte kızımın. Rahatsızlığı olunca sezaryan oldu. Çünkü. Çok çok ince zar içindeydı kara ciğer bağırsak. Ve eşine bağlıydı. Patlar diye. Çokta rısklı doye sezeryan oldum canım. 10 gün falan zorlanıyorsun sonrasında. Kendı hayatına devam ediyorsun. Ben Şuan 1,5 sene olacaksa neredeyse tabi soğukta falan arada sızlamalr segirmeler yanmalar oluyor ama normla korkulacak bişe yok