Evrem1234 Dilarey 32+3 merhabalar. Sıcaklar çok bunaltiyor. Birde erken doğum riskinden dolayı ciğer geliştirici falan vurunduk bebisi bekliyoruz sağlıkla. Kasıklarda fena baskı var yuruyemiyorum hiç
3babymom Dilarey 32+5 olduk aşırı sıcaklardan boğuluyorum hamilelik çok zor geciyo ağrılı halsiz ve iştahsız şekilde bı de üzerine kavurucu sıcaklar gerçekten bitik durumdayim 😩
3babymom Dilarey evet az kaldı ama sezeryandan korkuyorum 3. Sezeryan olucak ikisi çok zor geçti bundan çok korkuyorum panik oluyorum hergun ağlıyorum