Burcu0707 Amin ecmain canim Cook Sagol güzel Dualarin icin Rabbim senden de razi Olsun 🤲🏻❤️ Ben hep Hayirlisi diyom vardir elbet bundada bir hayir biliyom ki buda bir imtihan belki ben zayif oldugum icin de tutunmuyo 😔😔 Hersey Rabbimin elinde Rabbim ol derse hersey olur elbet 😊😊 Nasip olursa Öbür haftaya izne gidiyoz unutmak istiyom artik vakti saati geldiginde gelir belki birgün yasimda ilerliyo Hayirlisi artik 🤲🏻❤️