Kızlar benim için Dua edermisiniz bugün adet günümdü dün hafif pembe akıntılı leke geldi adet oluyorum sandım icimden sabah test yapmak geldi hafif silik 2. Çizgi belirdi şimdide kan testi verdim sonuç 1 saate çıkarmış bekliyorum Dua edin lütfen bende hayırlı güzel sonuç alayım 🤲🏻 Kimin Duası kabul olur bilinmez bende hep sizler için Dua ediyorum birisinin testi pozitif ciktıgında o kadar çok seviniyorumki ❤️ Rabbim canı gönülden isteyen herkese sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin Aminnnnnn 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻