Sehenz eğer doğumum kolay olsun istiyorsan kafayı böyle şeylere tak. İnan bana ne kadar çok kendini korkutup kötü düşünür kendini olumsuz yönde etkilersen bir o kadar zorlanirsin. Ben kafamı hiç takmadim doğuma giderken dünyaya gelen milyar kadın bunu yaşamış bir ben mi zorlanicam diye kendi kendimi telkin ettim çok sakin bir şekilde hastaneye geldim ve yaklaşık üç saat içinde herşey bitmiş bebeğimi emziriyor halde buldum kendimi. Ama sabah benle beraber doğuma gelen diğer anneler korkuda. Ağlayıp stresten bayilirken ve onların hala sancıdan inleme seslerini duyarken bir yandan da kendime inanamadim ben dogurdum mu dedim. Hem yorucu hem de çok güzel bir deneyimdi benim için…