Sehenz Ark doğurdum doğurcam değil de ya doğuma gittiğimde evim dağınık pis olursa diye takıyorum kafaya aşırı gereksiz aşırı saçma ama atamıyorum üstümden
Gizemanne Ark ben de bu sancilar neden gelmiyor yoksa gelmeyecek de sezeryan olmak zorunda mi kalicam diye kendimi ikisine de hazirlamaya calisiyorum sadece saglikla dogsun istiyorum cok farkli bir heyecanmis bu🙈
Kahvesever Ark Her an beklemedeyim ama benim kafama takılan sancım başladığında tek olmak istemem , ona hazırlıyorum kendimi😄
Menek16 Ark gece dogurucam galiba diyip sabaha dogurucam galiba diye uyanıyorum gün içinde dogururum kesin şurayı toplayayım bunu yapayım diye diye paranoyak analık online 😅 39+6 😬
[silindi] Sehenz bende ya öyle halıları kaldırdım sırf bu yüzden silip sererim diye kolaylık olsun diye saçma sapan şeyler ama işte çamaşır sepette saklamıyorum hergun toz alıyorum siliyorum gelirler pis görürler diye bunun için kafayı yedim 😏
Ark Sehenz bende oda var haklısın ama millet gelecek ben bisey yapamicam ama en önce nasıl doğum başlayacak ne yapacam telaşı baskın bende
Sehenz Gnz ne olacak halimiz bi de o kadar halsizliğe rağmen hep içimden evin en dağınık olduğu zaman doğurursan görürsün o zaman diye söyleniyorum 😂😂
Haticecebrail21 Gizemanne bendede sanci yok doktorum persembe gunune kadar zaman verdi sancin olmazsa suni sanciyla doguracaksin dedi
Ark Gizemanne eve bende bugün doktora sordum sezeryana döner mi hiç belli olmaz bebege bağlı dedi sağlıkla büyüsün diye bekledik şimdide doğsun diye ama dediğin gibi yok böyle heycan
Sehenz [silindi] bu günleri de atlatıcaz inşallah bacım ne diyim Allah güç versin ki yapalım bol bol 😂
Sehenz Ark çevremdeki çoğu kişiye sordum ilk doğumda kimse nasıl geçtiğini anlamıyomuş 😂 benimde temennim nasıl geçtiğini anlamadan doğumu tamamlamak 😂😂
Svcncmrnz Ark evet 38deyim.hem çok istiyorum gelmesini hemde korkuyorum ikinci de olsa korku heycan ayni