11mom01 özel oda ücretli ama inan gerek yok serviste çoğu oda boş zaten ameliyathanede hemşirenin biri çok aksiydi onun yüzünden panik atak krizim tuttu ameliyat öncesi nabzın 250 lere çıktı tansiyonum çok yükseldi ama anestezi uzmanı beni sakinleştirdi zaten kırmızı kodla alındım ameliyata yoğun bakım falan hazırlandı anestezi uzmanı hemşireyi kovdu ben bayildiktan sonra geldimi bilmiyorum kabus yaşattı resmen bana doğum öncesi Allah kimseyi o kadınla karsilastirmasin