İlk başta 8-9. Haftada kanama için kullandım 2 doz. Sonra da 17. Haftadan 34e kadar kullandım erken doğum olmasın diye. Bu hafta bıraktım daha yeni. Rahimde mevcut olan progestan hormonunu iğneyle almış oluyorsunuz herhangi bir zararı yok aksine rahimi destekleyen ve güçlendiren bir iğne. Bir sıkıntı yaşamadım çok şükür sadece bayaa acıyor şişiyor bazen 😔