Nurcangurbuz ben de 6. haftamda kanamam olunca bu iğneden yaptırmıştım. Doktor ilk başta 3 tane verdi haftada 1 yaptırdım. Sonra 4 tane daha verdi. Yağlı bir ilaç olduğu için evet biraz acıtıyordu. Sonrasında da o bölgede hafif kaslarım acıyordu. Ama iğneler bitince geçti gitti :)