Padfoot hayır karnım aşağıya düşmedi, hatta bebek kanala girince reflün azalacak göğüs altın boşalacak diyorlardı hiçbir değişim olmadı, yine otururken kaburgalarım batıyor reflü sorunum da devam ediyor..bebeğin büyüklüğüyle ve bizim vücut yapımızla da alakalı olabilir, ben çok iri bir tip değilim pek fazla kilo da almadım, bebeğim 3500e yaklaştığı için sığamıyor belki de o yüzden aşağıya inemedi