Minefff benım 2 hafta once 2 kat kordon dolanması var dedı takip ettik gecen hafta 35 olduk cıger gelsıtırıcı yapalım dedı. Devletteki doktorlar 35 ten sonraya gerek yok dıyor. Baskamdoktorlaradamgıttım gerek yok dediler. Kendı doktorum hemen alalım dıyor.. Ozel de 9maydır gıttıgım doktor 2 kat dolanma var derken kendisinin ozel olarak yonlendırdıgı perinatolog tek katmdılanma var sorun da yok diyor.. Universite hastanesındekı doktor takibindeyım suan. Onlarda takıp edelım dıyor…
Benım bebegım cok hareketli değil Di hıc Bı zaman.. Hala daha oyle.. Hareket ını takip ediyorum ama bilemedım…