Benimde 34 haftada tek tur dolanmıştı boynuna.. 35. Hafta olduk bugün aynı duruyorud bebeğin kalp atışına kordon kan akışına nst baktı doktorum.. zaten sezaryen olacaktın sıkıntı yok dedi.. bir şey olur mu bende çok telaş ettim geçen hafta .. haftalık çağırdı takibe.. inşallah 37-38 haftaya dek sıkıntı olmaz size ne dediler