Mutlaka kadın doktorunuza da söyleyin, bana doğal içerikli bir ilaç ve magnezyum vermişti iyi gelmişti. İlaç ismi paylaşımını bilerek yapamıyorum maalesef bilmeden bir şeye sebebiyet vermeyelim ama kadın doğum doktoru veriyor siz derdinizi anlatınca. Benim de anksiyete ve panik bozukluğum var. İlk aylardan sonra kullanmadım daha gerekmedi şükür. Size de hiç gerekmez inşallah