Gulinci bende ikinci doğumundan sonra doğum psikozuna yakalandım.5sene ilaç kullandım sürpriz bir gebelik daha oldu ve ilaçları bırakmak zorunda kaldım.doktorlar genelde üç aydan sonra veriyorlar pasiflora var şurup ama doktor yazmadan içme derim ben çok şükür ilaçları kullanmadsn bu zamana kadar baş edebildim ama sürekli zikir çektim her strese girdiğim de daraldigim da direk zikir çekiyordum ve beni çok rahatlattı tavsiye ederim geçmiş olsun.