Dilsay biz de ilk evlilik yıldönümümüzde kurban bayramıydı eşimin ailesinde beraber et doğradık :) üzüldüm biraz ama çok önemsemedim. Evimize dönünce eşim telafi amaçlı gel seni kahvaltıya götüreyim ordan da pırlantacıya gideriz dedi çok mutlu oldum. Dışarı çıktık ama kahvaltı yapamadık :) pırlanta almaya gittik ama fiyatlar uçmuş eşim bunu sorun etmedi sağolsun ama ben kıyamadım. Zaten beni ziyadesiyle mutlu etti çünkü Allah ondan razı olsun