Bizim de 7’si yıldönümümüz ve benim doğum günüm 😂 ne alsam diye düşünürken traş makinesi bozuldu adamın şansıma yani ben de uygun fiyatlı bir tane aldım. Bir de bizim hiç nikah fotoğrafımız yok, düğün de çekim de yapmadık. Nikah salonundan aldığımız bir fotoğrafı tablo gibi yaptırdım ama sipariş verdiğim site bir haftadır kargomu falan çıkartmadı. Hediyemen sitesinden bir şey alacaksanız bir ay önceden alın ya da hiç almayın 😂 Gününe yetişmez diye iptal ettirdim. Ayın 7’sinde çalışıyor ama akşam gelince bir kahve içmeye çıkcaz. Bana evlilik teklifi ettiği yere gitmek istiyorum çünkü dilek feneri uçurmayı planlıyorum. 💗