12_ze bence yine de dikkat edin benim de suyumda bebeğimde hiçbir sıkıntı yoktu 41+5 de dayanamıyorum başlatın dedim iyi ki de demişim bebeğim doğduğunda kakasını yapmıştı yememişti ama 42 ye kadar iyi ki beklememişim dedim.. sizde bence çok zaman kaybetmeyin Allah yardımcınız olsun sağ Salim kucağınıza alın inşallah 🤲🏻