Kızlar 35+3teyim ✨ doktor bugün bebeğin iri 40 haftayı doldurursa sezeryan ama gereksiz sezeryana girme 2 hafta sonra gel bakalım duruma göre doğumu başlatalım dedi tamam dedim ama hiç sancım yokken suni sancı almak çok mu zor şimdi bunun kaygısını yaşıyorum 🙄 birde doğumu kendim başlatmak için neler yapabilirim bacılarım tavsiyelerinize ihtiyacım var