kızlar 10 yıllık evliyim 3. tüp bebeğimden tek emriyo ile gebe kaldım bugun 7+4 haftalıktı dr gitti bebegim 3 gün önceden gelişiminin durdugunu kalp atışıda olmadığını söyledi çok çaresizim ne yapacağımı bilmiyorum bana dua edin yarın tekrar gidecegim inşallah bir mücize olur benim gibi olup ta kalbi tekrar atan oldumu