Soruyorumm ahh ahh o kadar doğru ki hala yaptırmayın diyorlar gebelik şekeri bebeğin ölümüne bile yol açıyor o kadar tehlikeli bir hastalık oğlumda şeker yüklemesi yaptırdım şekerim çıktı doğuma kadar diyet yapmıştım çok şükür oğlum yüklemeden zarar görmedi arkadaşım yükleme yaptırmadı şekeri varmış sanırım çünkü bebeği iri doğdu su an şekeri sınırda çocuğun bu da annesinin hatası yüzünden oldu akıl alır gibi değil bir sürü doktor yaptırın diyor çevredekiler yaptırma zararlı diyorlar doktora inanmak varken çevreye inanıyorlar ne denir ki