ipekveatlas acemianneee_31 evet benimde kesi atıldı içten dikişlerim acıdı zaten cok. ve dikisler yeni düstü sayılır 3 ay oldu😅
Ozge2805 acemianneee_31 40 çıkmaya bişey kalmadı kendinden dikişler döküldü bir krem veriyor onu sürmen gerek Ben hiç yatmadım çok acıyordu ama dezenfekteni iyi yap bu sıcaklarda mikrop kaptırma yıka ve hastanenin verdiği bilmiyorum verdimide tentirtiyotlu suyunu sür hergün mutlaka yap
SutlacimiYedimmiBen acemianneee_31 batma varsa iyileşmesinden kaynaklı canım özellikle dış dikisler kuruyor ondan oluyor 2 normal doğum yaptim tecrübeliyim merhem kullanabilirsin doktoruna danışıp aile hekiminde ilgilenebilir
Asilbeyveannesi acemianneee_31 ah kuzum benm geçmiş olsun bende ilk gebeligimde normal doğum yapmıştım ve dikişler beni mahvetmisti şimdi zorunlu sezeryan olcam yine dikişler korkutuyor beni geçenlerde burda saçma sapan sezaryan ile ilgili post açan bı kadın vardı gelsin normal doğumunda zorluğunu görsün tekrardan çok geçmiş olsun
GulshanMammadova Dikişler bende 10gün tamamen ilk günkü gibi ağrıdı,iğne batıyordu sanki haraket etdiğimde. Sonradan yabaş yavaş düzelmeye başladı,40gününden sonra artıq rahatsızlığı geçti dikişler duş alırken küçük küçük döküluordu
ipekveatlas acemianneee_31 ayakta durmakta sıkıntı yaşamadım ben hiç öyle amansız bi ağrı değildi oturunca acıyodu
Aminenin_annesi acemianneee_31 ağladın diye gıcık mı oldu o ne bicim doktor ya . keske yaninsa tecrübeli birilrri olsa🙁
GulshanMammadova 10gün gibi sizin yardımınızda duracak birisinin olması önemli. Yoksa çok zorlanırsınız. 10günden sonra kendiniz zorlayarakda olsa idare ede bilirsiniz