1 hafta oldu normal doğum yapalı dikişlerim çok agırıyor elimizden geleni yapıyoruz ama geçmiyor doktora mesaj attım cevap vermiyor gıcık oldu bana ağladığım İçin sizin dikişler kaç güne iyileşti kendi kendine düşmez mı ilk doğumum yanımda kimse yok kendi kendime üstesinden gelmeye çalışıyorum ama yok rahat değilim çocuğu emziremiuorum oturunca batıyor 😢😢😢