Umayaden başka bi doktorada görünmelisin bence ben o haftalarda öyle bişeyden şüphelenmiştim çünkü kasık ağrım çok oluyordu ve sanki bebek çok aşağıda hareket ediyodu hergün yarım saat ayaklarını yükseğe kaldırıp yatmak iyi geliyormuş birde teyzemler türk kahvesi içmemi bebeğin yukarı çıkacağını söylemişti garip gelmişti banada ama büyükler bişey biliyodur diyip yaptım açıkçası yürürken falan çok yavaş hareket et kendini asla yorma sakın ağır bişey taşıma