enesayazmoom Mervece1 ben cihana gitmiyorum ama doktorum Ertan bey in anlaşmalı hastanesi doğumu mu cihanda yapicaz nasip olursa önce sin de Betül hanıma gidiyor dum
Susamtanesi16 Benim de doktorum Ayfer Hanım cihan hastanesine gidiyorum 38+3 haftaligim artık dogrsun istiyorum :(
Mervece1 Susamtanesi16 Benimki de Ayfer hanım 😌 Sizin hiçbir şey kalmamış hatta yazalı 4 gün olmuş ben yeni görüyorum belki de doğurdunuz ? 😍
Susamtanesi16 Mervece1 çocuk fazla iri haftaya kadar gelmezse 40 oluyorum sezaryen ihtimali yükseliyor ben iki doğum şeklinden de korkuyorum üstüne çok agirlastim artık birde taşınacağım çok vaktim yok yani her şey hanımefendiye bağlı :(
Mervece1 Susamtanesi16 Her şey üst üste desenize. Ben de normal istiyorum ama ikisinden de çok korkuyorum. Eğer bulabilirseniz Meryem ana eli otu bulun duydunuz mu bilmiyorum. Bol bol hurma yiyin. Sezaryene giderse iş sakin olun sakinleştirici işe zaten siz bir şey anlamayacaksınız. Sonrasında da 1 2 güne toparlayacaksınız inşallah