Tubatgn ben Antalya’da yaşıyorum ama doğumu inşallah Ankara’da ailemin yanında yapıcam. Özel bende araştırdım dediğiniz gibi aşırı uçuk fiyatlar var. Ben çok araştırdım eşe dosta da sordum herkes şehir hastanesini çok fazla öneriyor. İlgi alaka ve temizlik açısından çok iyi olduğunu öğrendim doğum yapanlardan bende oraya yapacağım inşallah. Sakın Zübeyde Hanım’ı tercih etmeyin berbat etmişler hastaneyi bir tane bile iyi bisey duymadım. Sizde sorun isterseniz şehir hastanesini