Tubatgn dilerim ki yaşamazsın ama böyle konuşup özeli kötüleyen arkadaşım 2 ay önce doğum yaptı bebek 15 gün hastanede yattı üşütüp ameliyat sırasında enfeksiyon olmasına ramen normal doğum yaptırdıkları icin , tamamen doktorlarla alakalı olan bi durum kısacası para tuzağı demememin sebepleri.