Riskli bir gebeliğiniz yoksa yolculuk sıkıntı olmaz, ancak istemiyorsanız gitmeyin. Bir de otobüsle gidilecekmiş . Olası wc ihtiyacında sorun yaşarsınız
Bir de eşiniz istemiyormuş , evlilik yıldönümünüz varmış. Gitmemek için bir sürü bahaneniz var aslında.
Bebek doğduktan sonra gidersiniz , rahat olur. Biz bebeğimizle 12 saat yolculuk yaptık 3 kez. Daha keyifli oldu.