Kızlar cumartesi günü kayinvalidemler Gaziantep’e gidecekler otobüsle. Evlendiğimden beri 3. Gidişleri hep beni de götürmek istiyolar. Bende eşim olmadan gitmek istemiyorum. Bu sefer gideyim dedim ama pazar günü evlilik yıl dönümümüz. Onu da geçtim 20 haftalık hamileyim. 12 saatlik yol havalar çok sıcak oraları düşünemiyorum bile. Eşim de gitmemi istemiyo. Ama annesi bana küsüyo. Bilemiyorum gidebilir miyim yapamaz miyim. Bi akıl verin