Fsv Princessmom benim Mart ayında kanama olduğu için yatışım yapılmıştı kaldığım oda temizdi onun dışında muayane vs gidemedim hiç randevu da bulunmuyor
Fsv Princessmom ben hiç oralara girmedim sadece acilde baktı doktor yatış yaptı yukarıya odaya aldılar. Peki Doğumunuzu nerede yaptınız
Princessmom Fsv odalar temizdir belki de görmedm bilmiyorum yani. Muayene için sıra bekledm ben suriyeli aşırı fazlaydı 3 4 kişi birden alıyolardı ve temiz değildi yani henüz yapmadım doğum pazartesi yapacagm inşallah Memorial da
Fsv Gny18 normal doğumda atılan dikişler kendiliğinden eriyen dikişler mi yoksa aldırmaya mi gidiliyor
Fsv Princessmom Memorial hastanesini çok yüksek sanıyordum fiyatını sizin ilk Doğumunuz mu ve sezeryan mi olacaksiniz
ZenKen Kızlar Diyarbakır da özel hastanede sigortasız sezeryan ücreti hakkında bilgisi olan yazabilir mi?✋🏻✋🏻
Fsv ZenKen bu konuda benim bir bilgim yok canım sigortali olunca kurum indirimi falan olunca uygun oluyor bizde
Princessmom Fsv iknci doğumum sezeryan olacak. Normal sgklı fyatda 5050 tl dediler çokda uçuk fyat değil yani memoriala göre